sâmbătă, 18 aprilie 2009

Ultima zi...Romexpo 12 aprilie 2009 !!





Editia 4-a a celei mai mari (nu chiar) expozitii de tuning,racing ,car-audio & multimedia..prima pe care m-am hotarat sa o vizitez. Am ajuns in jurul orei 12.00 dupa ce am savurat un minunat expreso cu lapte,,super" fierbinte !Am intrat in primul pavilion-unde ereau expuse moto-velo in special.Mi-am scos prietenul meu Canonul EOS 400 D si m-am rugat sa am multa inspiratie.Se pare ca mi-au placut celebrele Harley pe care le-am pozat primele.

Mai tarziu a urmat o mica pauza in care am papat cei mai buni mici de anul acesta dupa care am intrat in pavilionul destinat masinilor.! ;) Am observat tot felul de culori printre care si cea alba :)

Iata si una din masinutele mele preferate Porche ! ;)

Alte exponate :) ...

Se pare ca am pozat si altceva...very nice girls !!

Dupa 5 ore de plimbat si pozat am constatat ca timpul este cateodata prea scurt. Sper ca in viitor sa fac poze mai interesante. Bye-bye Bucharest !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu