vineri, 24 aprilie 2009

Concursul Miss SUA 2009...intrebare ciudata din partea juriului


Carrie Prejean  (Miss California) a fost intrebata de un membru al juriului (gay declarat) ce crede despre legalizarea casatoriilor intre persoane de acelasi sex. Iata rasunsul dat :

"Cred ca e minunat faptul ca americanii pot sa aleaga. Traim intr-o tara in care poti alege casatoria intre persoane de acelasi sex ori intre persoane de sex opus",,Totuşi, cred că o căsătorie trebuie să fie între un bărbat şi o femeie. Nu vreau să jignesc pe nimeni, dar eu aşa am fost crescută"

Se pare ca acest raspuns ar fi costat-o titlul de Miss SUA.Ea a fost numita (dupa concurs-de catre Perez Hilton membru al juriului) ,,tarfa proasta'' si ca ar avea ,,jumatate de creier''. Ea a declarat,,-Mi-am sustinut convingerile si am fost sincera cu mine insami"

,,I feel sorry for him "(him=Perez Hilton ;))  ) Bravo Carrie !

Acum stau si ma gandesc :-/  Este potrivita o intrebare controversata ca aceasta intr-un concurs de Miss?Oare Carrie stia ca o parte din membrii juriului sant homosexuali?....?

Un comentariu:

  1. Trist ar fi daca intrebam: oare e corect ca cineva sa castige/piarda in urma unui raspuns dat?!

    RăspundețiȘtergere