marți, 28 aprilie 2009

Scurta plimbare in...Poiana...25-26 aprilie 2009











Am sosit in Poiana Brasov (ca delegat in interes de serviciu) pe inserat(25 aprilie) si chiar obosit cum eram am facut o plimbare prin imprejurimi. Dupa ce am ajuns pe partie apoi la marginea padurii m-am intors la hotelul de 4 stele unde stateam. A fost o plimbare placuta unde am simtit un aer ,,proaspat" (care uitasem ca exista) si am admirat intinsele peisaje impadurite .Am facut si cateva poze desi nu am stat aici mai mult de 48 de ore. Bye-bye Poiana Brasov  !!

5 comentarii:

  1. Superbe peisaje,hotelul putem sa il omitem, cladiri vedem peste tot dar asa peisaje ...
    Acum o sa adorm cu greu ca mi-ai adus aminte de munte, de zapada :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar peisajele sant splendide... Cand eram mic mergeam mult mai des la munte in Buzias,Vatra Dornei,Covasna(de multe ori) ,Predeal,Slanic Moldova si altele -statiuni cu multa zapada. Dar vorba aceea ,,cei care stau la munte se vor duce la mare si cei de la mare la munte" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu stau nici la munte, nici la mare :) Eu unde merg?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai incuiat cu intrebarea!:)Cred ca muntele-i mai aproape de tine :) ...exista si varianta Piramidelor din Egipt :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, corect...Egipt...in curand si acolo;)

    RăspundețiȘtergere