joi, 11 martie 2010

Mareaaaa !! (1)








8 comentarii:

  1. Nu deveni nostalgica !! Nimic nu e mai trist ca marea ,iarna !! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. a...si din cauza ta am cautat in tolba cu poze de la mare din anii trecuti ;) Am oftat la fiecare :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Crezi ca e cel mai trist? nuuu... mai rau e sa visezi la ea si sa ninga ...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu visez un aer cu miros de brad....si linistea muntilor !! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Banuiesti ca esti langa mare si visezi la munte ;) Eu le vreau pe amandoua :D ... la mare oricum ajung mai greu, asa ca probabil in week-end o sa stau sub un brad cu o cana de ceva cald ;) ce zici? vii si tu? :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi cam lipseste timpul! Pacat!...oricum suna bine :P !!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu te cred! timp ne facem daca dorim :P

    RăspundețiȘtergere