miercuri, 10 martie 2010

Acvariu...!!











7 comentarii:

  1. :)) Este o buna terapie antistres sa-ti privesti acvariul...dar trebuie sa ai grija de unii pestisori care sunt sensibili la variatiile de lumina ,temperatura apei si hrana :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e printre cele mai bune si eficiente metode antistres. Nu e usor sa intretii un acvariu dar in mod sigur te incarci cu energie de fiecare data cand il privesti. Eu visez ca la casa mea sa imi fac unul imens ca un fel de zid :D eu visez multe :))
    E al tau acvariul? nu pui poze si cu el intreg? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e al meu..de fapt sunt mai multe acvarii ...ma tot gandesc sa-mi iau din nou :D !! mai ales ca nu mai am papagali si nici canari !! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. buna idee! ;) dar sa iti iei unul mareeeeee :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daa siguur..dar ce ma fac cu vecinii daca s-ar sparge !!Ca intelegatori nu ar fi..mi-au demonstrat-o de curand :))..Poate un acvariu mititel as avea curaj :P

    RăspundețiȘtergere
  6. am pe limba o prostie sa spun...dar ma abtin :))
    Oricum un acvariu mare e foarte greu de intretinut, trebuie sa ai timp(:P) si multa rabdare :) Mic, mare ...acvariu sa fie ;)

    RăspundețiȘtergere